воскресенье, 16 сентября 2012 г.

Вибори

Ці вибори по іншому як жесть не назвеш, і ті і інші просто.. ..... Не хочу писати не цензурщини. Той робить велечезну акцію на підтримку мови на Заході, інший на Сході збирає.людей в підтримку язика, шановні ви просто.. .... за..... своїм популізмом, не потрібно на заході підтримувати мову, вони самі її підтримають і ще вам допоможуть, краще на сході і півдні популяризуйте мову і не акціями де троє скачуть а двоє співають, а шляхом фільмів, книг і т.д. історичні твори роблять набагато більше користі, а історія? Українці в душі всі патріоти чи то схід чи то захід не важливо, не важливо якою мовою вони говорять але вони люблять Україну, повірте я бачив різних людей. Це вам політиками, не важливо якого табору, цікаво використовувати такі гострі питання бо вони додадуть вам голосів, один оно кричить миж прийняли закон про мови, ми виконуєм що обіцяєм, інший ми не давали їм прийняти закон а вони прийняли,хоча про не давали спірне питання але дамо їм фори, вони погані руйнують українську державність і т.д. і понесло:-) смішно вже вас шановні слухати вже людей до сказу доводить ваш цирк і гра на публіку... Це лише перша частина що до виборів, продовження далі...

1 комментарий:

Alarico Adalbert комментирует...

я не міг би закрити свій перший дім без пана Бенджаміна Лі! Бенджамін та його команда пішли мені за цією угодою. він з легкістю впорався з моїм дуже жорстким поворотом і завжди був мені доступний, коли у мене були запитання (і в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже вдячний! він зі своєю командою впорався з багато продавців в останню хвилину і невтомно працював, щоб переконатись, що я можу закрити до закінчення терміну моєї оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Містер Бенджамін - надзвичайно обізнаний кредитний офіцер, ввічливий і терплячий. Я пройшов кілька пропозицій щодо нерухомості до моєї остаточної покупки, і Бенджамін був там, щоб допомогти з кожною з них, часто координуючись із моїм агентом за лаштунками. я відчував підтримку протягом усього процесу. завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я тепер пишаюся власником будинку! я закликав би вас розглянути питання про відпуск Бенджаміна Бріеля для будь-якої позики. пан, Бенджамін Лі контактна інформація. через WhatsApp + 1-989-394-3740 електронною поштою - 247officedept@gmail.com